1 грудня 2024 року стартувала програма «Зимова єПідтримка» — кожен громадянин України, який перебуває на території своєї батьківщини може отримати 1000 ₴. Це стосується всіх людей — дітей, пенсіонерів і тих, у кого немає Дії.
Подати заявку можна до кінця зими, тобто до 28 лютого 2025 року. Далі вже такої можливості не буде.
Якщо ви знаходитесь за кордоном, то отримати кошти не зможете. В Державній прикордонній службі перевірятимуть, чи ви перетнули границю.
Подання заяви в Дії
- Потрібно ввійти в мобільний застосунок (оформити допомогу через сайт з комп’ютера неможна).
- Далі в меню оновіть програму до останньої версії.
- В розділі «Сервіси» виберіть «Зимова єПідтримка».
- Прочитайте умови, якщо все влаштовує то натисніть «Розпочати».
- Вкажіть, що виплата для вас. Батьки і законні опікуни можуть замовити на дітей. Потрібно ввести серію і номер свідоцтва про народження дітей.
- Виберіть картку «Національний кешебк» в одному із банків-партнерів.
- Вкажіть, що знаходитесь в Україні і відправте заявку.
- Очікуйте на виплату протягом 10-ти робочих днів.
Як отримати кошти, якщо немає Дії
Якщо громадяни отримують пенсію, соціальну допомогу або інвалідність через Укрпошту, то вони у відділенні Укрпошти можуть забрати допомогу. Потрібно звертатись до касира або листоноші з цим питанням. Знадобиться паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.
Особи, у яких відсутній номер РНОКПП, літні люди віком від 65 років, а також опікуни неповнолітніх дітей можуть забрати гроші у відділені банків-партнерів. Потрібно взяти з собою документи і телефон для підтвердження операції.
Банки-партнери програми
«Приватбанк»
ПУМБ
«А-Банк»
«Креді Агріколь»
«Радабанк»
«Укргазбанк»
«Ощадбанк»
«Кредит Дніпро»
«Акордбанк»
«Укрсіббанк»
«ОТП Банк»
«Райффайзен»
«Сенс Банк»
«Банк Глобус»
«Кліринговий Дім»
monobank
На що можна витратити гроші
- Купити військові облігації.
- Пожертвувати в благодійний фонд.
- Поповнити рахунок мобільного.
- Оплатити комунальні послуги
- Купити страховку на автотранспорт.
- Купити деякі товари та послуги за спеціальними МСС-кодами.
ᐈ Повний перелік категорій і МСС-кодів.
Категорія Коди MCC Транспорт 4112, 4131, 4111, 4789 Медицина, краса та спорт 7941, 7298, 8099, 8071, 8043, 8042, 8062, 8021, 8011 Навчання 8249, 8299, 8211, 8241, 8220, 8244 Авто 7512, 5541, 7523, 7542, 7549 Відпочинок, туризм та культура 7922, 7011, 7832, 7991, 7911, 7221, 7998, 4722, 5962, 5971, 3640, 7996, 3533, 3590, 3512, 4457, 3649, 7033, 7933 Будівництво, ремонт та догляд за будинком 1761, 7216, 7379, 2842, 7349, 7629, 7211, 1520, 7251, 7622, 0780, 7394 Ресторани та їжа 5812, 5814, 5462 Юридичні, страхові та державні послуги 8398, 8999, 8111, 9399, 5960, 7261, 7399, 6300, 9402 Одяг 5697, 7296 Зв'язок, комунікація та інтернет 4816, 4814, 4900, 4899 Інше 2741, 8351, 7338, 0742, 7333, 8661
Картка Національний кешбек буває тільки віртуальною і доступна для інтернет-оплат. Також її можна приєднати до гаманців Google Pay і Apple Pay та оплачувати телефоном, якщо він підтримує функцію NFC.
Всі інші операції по картці недоступні, ви не зможете перекинути кошти іншому клієнту, зняти готівку в терміналі або оформити депозит. А ще її неможливо поповнити або взяти кредит.
Я 07.12.2024 подав заявку на отримання допомоги 1000 грн та відкрив карточку кешбек в Ощадбанку а гроші не поступають.
Доброго дня, Олександр!
Причин може бути декілька.
Чи оновлювали ви програму до останньої версії? В старих версіях можуть бути помилки в роботі.
Чи підтягувалась картка «Національний кешебк» із Ощадбанку в Дію?
Чи знаходитесь ви на території України і чи не виїжджали після подання заявки?
Чи є у вас номер РНОКПП і пластикова ID-картка?
Який на даний момент статус заявки в Дії: «в обробці», «відмовлено» чи «виконано»?
Оформляв 15 грудня 1000 грн Зимової Підтримки. Пройшло вже більше 10 днів, статус в обробці, гроші не приходять. Версію Дії перед подачею заявки обновляв, знаходжусь на території України, і з території України не виїжджав. Питання: Чому не приходять кошти?
Денис, чекати потрібно 10 робочих днів, вихідні не рахуються. Можуть прийти завтра або в понеділок.
Перевіряйте надходження безпосередньо у банку, тому що статус заявки може ще не оновитись в Дії, а гроші можуть бути вже на картці.
Доброго дня. Я на себе відкрила карту на отримання 1000 грн. Як мені відкрити карту на недієздатну особу (62р.), опікуном якої являюся я. До речі я подала заявку 17.12.24, коштів немає
Доброго дня!
На рахунок того, чому не прийшла виплата, причин може бути декілька, прочитайте коментар вище.
На недієздатну особу можна отримати кошти на Укрпошті.
Оформляв 15 грудня 1000 грн Зимової Підтримки. Вже 9 січня, статус в обробці, гроші не приходять. Версію Дії перед подачею заявки обновляв, знаходжусь на території України, і з території України не виїжджав. Питання: Чому не приходять кошти? Що мені тепер зробити, щоб прийшли кошти, адже заяву я повторно не можу надіслати.
Денис, можливо виникла програмна помилка. Зверніться з цим питанням в службу підтримки https://diyainfo.com.ua/contacts/
Мій телефон застарілої версіі і я застосунок Дія завантажити не можу.
Як я можу отримати зимову єДопомогу? У відділенні банку та Укрпошти сказали що допомогти не можуть так як обслуговують лише літніх людей від 65років.
Які варіанти можливі для отримання даної допомоги в моєму випадку? Нажаль новий телефон я для себе дозволити неможу.
Спробувала підтягти зареєстрований з компютера застосунок Дія на телефон моєї мами але застосунок не хоче підтягуватись на моє імя.
Дякую якщо зможете щось порадити!
Попросіть телефон у родичів або друзів (якщо в них немає Дії) і авторизуйтесь через свій банк.
Можна ще попробувати оновити операційну систему смартфона до новішої версії, але це не завжди можливо зробити.
Більше варіантів я не знаю.
Хочу оформити 1000 грн Зимової підтримки на дитину, але “Дія” не знаходить її свідоцтво про народження. Звернувшись в ПриватБанк, мені пояснили, що це скоріш за все пов’язано з різними прізвищами так, як при розлученні з чоловіком, я повернула собі своє дошлюбне прізвище, а дочка поки залишилась на прізвищі свого батька.
Порадили зробити заявку, щоб портал “підтягнув” мені в “Дію” її свідоцтво про народження, бо інакше оформлення буде неможливим. Як це можна зробити?
Тетяна, вам потрібно написати в службу підтримки «Дії» https://diyainfo.com.ua/contacts/