Акція тривала до 28 лютого 2025 року, тому подати заявку на виплату вже неможливо.
Cтартувала програма «Зимова єПідтримка» — кожен громадянин України, який перебуває на території своєї батьківщини може отримати 1000 ₴. Це стосується всіх людей — дітей, пенсіонерів і тих, у кого немає Дії.
Якщо ви знаходитесь за кордоном, то отримати кошти не зможете. В Державній прикордонній службі перевірятимуть, чи ви перетнули границю.
Подання заяви в Дії
- Потрібно ввійти в мобільний застосунок (оформити допомогу через сайт з комп’ютера неможна).
- Далі в меню оновіть програму до останньої версії.
- В розділі «Сервіси» виберіть «Зимова єПідтримка».
- Прочитайте умови, якщо все влаштовує то натисніть «Розпочати».
- Вкажіть, що виплата для вас. Батьки і законні опікуни можуть замовити на дітей. Потрібно ввести серію і номер свідоцтва про народження дітей.
- Виберіть картку «Національний кешебк» в одному із банків-партнерів.
- Вкажіть, що знаходитесь в Україні і відправте заявку.
- Очікуйте на виплату протягом 10-ти робочих днів.
Як отримати кошти, якщо немає Дії
Якщо громадяни отримують пенсію, соціальну допомогу або інвалідність через Укрпошту, то вони у відділенні Укрпошти можуть забрати допомогу. Потрібно звертатись до касира або листоноші з цим питанням. Знадобиться паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.
Особи, у яких відсутній номер РНОКПП, літні люди віком від 65 років, а також опікуни неповнолітніх дітей можуть забрати гроші у відділені банків-партнерів. Потрібно взяти з собою документи і телефон для підтвердження операції.
Банки-партнери програми
«Приватбанк»
ПУМБ
«А-Банк»
«Креді Агріколь»
«Радабанк»
«Укргазбанк»
«Ощадбанк»
«Кредит Дніпро»
«Акордбанк»
«Укрсіббанк»
«ОТП Банк»
«Райффайзен»
«Сенс Банк»
«Банк Глобус»
«Кліринговий Дім»
monobank
На що можна витратити гроші
- Купити військові облігації.
- Пожертвувати в благодійний фонд.
- Поповнити рахунок мобільного.
- Оплатити комунальні послуги
- Купити страховку на автотранспорт.
- Купити деякі товари та послуги за спеціальними МСС-кодами.
ᐈ Повний перелік категорій і МСС-кодів.
Категорія Коди MCC Транспорт 4112, 4131, 4111, 4789 Медицина, краса та спорт 7941, 7298, 8099, 8071, 8043, 8042, 8062, 8021, 8011 Навчання 8249, 8299, 8211, 8241, 8220, 8244 Авто 7512, 5541, 7523, 7542, 7549 Відпочинок, туризм та культура 7922, 7011, 7832, 7991, 7911, 7221, 7998, 4722, 5962, 5971, 3640, 7996, 3533, 3590, 3512, 4457, 3649, 7033, 7933 Будівництво, ремонт та догляд за будинком 1761, 7216, 7379, 2842, 7349, 7629, 7211, 1520, 7251, 7622, 0780, 7394 Ресторани та їжа 5812, 5814, 5462 Юридичні, страхові та державні послуги 8398, 8999, 8111, 9399, 5960, 7261, 7399, 6300, 9402 Одяг 5697, 7296 Зв'язок, комунікація та інтернет 4816, 4814, 4900, 4899 Інше 2741, 8351, 7338, 0742, 7333, 8661
Картка Національний кешбек буває тільки віртуальною і доступна для інтернет-оплат. Також її можна приєднати до гаманців Google Pay і Apple Pay та оплачувати телефоном, якщо він підтримує функцію NFC.
Всі інші операції по картці недоступні, ви не зможете перекинути кошти іншому клієнту, зняти готівку в терміналі або оформити депозит. А ще її неможливо поповнити або взяти кредит.
Я 07.12.2024 подав заявку на отримання допомоги 1000 грн та відкрив карточку кешбек в Ощадбанку а гроші не поступають.
Доброго дня, Олександр!
Причин може бути декілька.
Чи оновлювали ви програму до останньої версії? В старих версіях можуть бути помилки в роботі.
Чи підтягувалась картка «Національний кешебк» із Ощадбанку в Дію?
Чи знаходитесь ви на території України і чи не виїжджали після подання заявки?
Чи є у вас номер РНОКПП і пластикова ID-картка?
Який на даний момент статус заявки в Дії: «в обробці», «відмовлено» чи «виконано»?
подав заявку в дия чекав 2 мисяци на отриманя а в кинци лютого прийшло повидомленя що дия не може нарахувати кошти и заявку нову вже нема як подати що робити
У мене таке сама ситуація
Оформляв 15 грудня 1000 грн Зимової Підтримки. Пройшло вже більше 10 днів, статус в обробці, гроші не приходять. Версію Дії перед подачею заявки обновляв, знаходжусь на території України, і з території України не виїжджав. Питання: Чому не приходять кошти?
Денис, чекати потрібно 10 робочих днів, вихідні не рахуються. Можуть прийти завтра або в понеділок.
Перевіряйте надходження безпосередньо у банку, тому що статус заявки може ще не оновитись в Дії, а гроші можуть бути вже на картці.
Доброго дня. Я на себе відкрила карту на отримання 1000 грн. Як мені відкрити карту на недієздатну особу (62р.), опікуном якої являюся я. До речі я подала заявку 17.12.24, коштів немає
Доброго дня!
На рахунок того, чому не прийшла виплата, причин може бути декілька, прочитайте коментар вище.
На недієздатну особу можна отримати кошти на Укрпошті.
Оформляв 15 грудня 1000 грн Зимової Підтримки. Вже 9 січня, статус в обробці, гроші не приходять. Версію Дії перед подачею заявки обновляв, знаходжусь на території України, і з території України не виїжджав. Питання: Чому не приходять кошти? Що мені тепер зробити, щоб прийшли кошти, адже заяву я повторно не можу надіслати.
Денис, можливо виникла програмна помилка. Зверніться з цим питанням в службу підтримки https://diyainfo.com.ua/contacts/
Мій телефон застарілої версіі і я застосунок Дія завантажити не можу.
Як я можу отримати зимову єДопомогу? У відділенні банку та Укрпошти сказали що допомогти не можуть так як обслуговують лише літніх людей від 65років.
Які варіанти можливі для отримання даної допомоги в моєму випадку? Нажаль новий телефон я для себе дозволити неможу.
Спробувала підтягти зареєстрований з компютера застосунок Дія на телефон моєї мами але застосунок не хоче підтягуватись на моє імя.
Дякую якщо зможете щось порадити!
Попросіть телефон у родичів або друзів (якщо в них немає Дії) і авторизуйтесь через свій банк.
Можна ще попробувати оновити операційну систему смартфона до новішої версії, але це не завжди можливо зробити.
Більше варіантів я не знаю.
Хочу оформити 1000 грн Зимової підтримки на дитину, але “Дія” не знаходить її свідоцтво про народження. Звернувшись в ПриватБанк, мені пояснили, що це скоріш за все пов’язано з різними прізвищами так, як при розлученні з чоловіком, я повернула собі своє дошлюбне прізвище, а дочка поки залишилась на прізвищі свого батька.
Порадили зробити заявку, щоб портал “підтягнув” мені в “Дію” її свідоцтво про народження, бо інакше оформлення буде неможливим. Як це можна зробити?
Тетяна, вам потрібно написати в службу підтримки «Дії» https://diyainfo.com.ua/contacts/
Добрий вечір, подавала заявку на виплату, на себе і дитину, ще 12 грудня, досі в обробці, вже 23 ,всі перечислені пункти виконані правильно, куди звернутись
Добрий вечір! В службу підтримки зверніться.
Батьки (пенсіонери) подали заявку на отримання 1000 грн в Приватбанку ще в грудні. Сказали чекати на смс коли зроблять банківські картки їм, для отримання цих грошей. 1 лютого вже. Досі немає навіть карток, в Приваті кажуть чекайте, не приходьте в відділення, чекайте смс. Півтора місяці картки, це просто знущання
Можна зробити картку «Національний кешбек» в іншому банку, наприклад Ощадбанку або monobank
Чому не приходить виплата еПідтримки 1000 гривень?
Якого числа ви зробили замовлення і на який банк?
Хотіла подати заявку на дитину, а мені пише що допомогу отримали, хоча я навіть ще її даних не вводила. (На мене прийшли кошти)
Дар’я, вам потрібно натиснути «Подати нову заявку» і ввести свідоцтво про народження дитини.
Подавали заявку 12.12.2024 на Зимову єпідтримку, 26.01.2025 – прийшла відмова ( причина -технічні зміни в процесі переказів). Подали нову заявку 29.01.2025 – і знову статус в обробці – пройшло вже 19 днів . Тобто з середини грудня не можемо отримати 1000 грн
оформляла двічі цю тисячу. перший раз пише (не виконано) , подала заявку другий раз 29,01,2 2025. Це незнаю , звонила на тел 067 258 05 20 скидають , непіднімають
Вже більше тижня донька не може подати заявку на зимову є-підтримку. Після функції ”розпочати” видає помилку та пише ” Не виходить перевірити дані актового запису…..” , але ж документи всі висвідчуються в додатку???
Доброго дня,30.01.2025.подала заяву на є Підтримка 1000 Зеленського,до цього часу її не отримала,хоча мали б нарахувати за 10 робочих днів,сьогодні 20.02.питання,коли…..якщо ці виплати діють до 28 лютого,надалі ніхто вже виплачувати не буде!Цікавить в чому затримка?Дотелефонуватися,щоб з кимось поспілкуватися не можливо,спеціально не беруть трубку!!!
Подавали заявку 15.12.2024 на Зимову єпідтримку, 26.01.2025 – прийшла відмова ( причина -технічні зміни в процесі переказів). Подали нову заявку 29.01.2025 – і знову статус в обробці – пройшло вже 23 дня . Дзвонили на урядову гарячу лінію 1545, не беруть слухавку. Пройшло більше двох місяців (перша заява-15.12.2024) з подання заяви на виплату. Що в такому разі робити і коли мені очікувати нарахуваня? Сподіваюсь на Вашу відповідь.
Подала заявку 4.02 сьогодні вже 23.02 кошти досі не прийшли,пише в обробці,як дізнатися чому?
Не можу оформити допомогу на дитину,не додається свідоцтво про народження
перша заявка від 02.01.25 на виконана “через технічні зміни в процесі переказів”
друга заявка від 30.01.25 досі в обробці.
отримувач моя мама 1937 р.н.
куди звертатися ?
На даний час кошти виплачують не по регламенту в 10 робочих днів, а із затримками. Тому всім громадянам, які встигли подати заявку і відповідають критеріям потрібно очікувати на допомогу протягом березня.
Подал заявку 16.02.2025 а деньги так и не пришли.проверит статус не могу в дії так как такого пункта Зимняя Помощь уже нету!
Гроші ще можуть прийти. Останній місяць люди їх отримують не по регламенту.
Заявку подала на себе в дитину 17.12.2024 Моя заявка не виконана, через технічні зміни в процесі переказів, мені необхідно подати заявку знову, але вже заявки не приймаються.
Причому до 28 лютого статус у заявки був ‘прийнято”
Як бути в цій ситуації?!
Подати повторну заявку вже неможливо, тільки писати у службу підтримки.
Оформляв 25 лютого 1000 грн Зимової еПідтримки на себе та донечки. Пройшло вже більше 10 робочих днів, статус в обробці, гроші не приходять.
Віктор, гроші можуть прийти із затримкою, почекайте ще.